Klachten en complimenten
Wij doen onze uiterste best om aan u veilige, wetenschappelijk verantwoorde en zinnige zorg te bieden, gebaseerd op de laatste inzichten en richtlijnen. Zoals u van een professionele huisartsenpraktijk mag verwachten.
Desondanks kan het zijn dat u niet tevreden bent over de zorg, de behandeling, afhandeling of bejegening.
In die situatie is het belangrijk daarover in gesprek te gaan. Een open houding naar kritiek hoort ook bij de professionaliteit die wij nastreven. Mocht er iets zijn waar u uw ongenoegen over kenbaar wilt maken, dan kan dat uiteraard in eerste aanleg altijd naar de medewerker die betrokken is bij de situatie. Daarnaast kunt u uw kwestie kenbaar maken via een mail naar de praktijkhouder, dokter Sonnenberg (renswoudesonnenberg@ezorg.nl) of via het formulier op de website (link hier).
Binnen 1 werkweek (met uitzondering van vakanties) zal er dan contact met u opgenomen worden om de kwestie verder te bespreken en, waar mogelijk, op te lossen.
In gevallen waar dit niet tot een resultaat bevredigende oplossing leidt, zijn wij aangesloten bij de Stichting Klachten en geschillen eerstelijnszorg (SKGE).
Uiteraard vinden we het ook erg prettig om positieve feedback te krijgen in situaties waar u tevreden was over de geboden zorg. Dat kunt u, naast dit persoonlijk te melden, doen via renswoudehuisarts@ezorg.nl.